Saturday, December 1, 2007

Salam Pengenalan

khusyuk nampak...


Assalamualaikum wbt...

You never know when something is going to happen.... Semuanya kuasa Allah SWT...Tol tak?

Today, SSgt Husin & Yati invited my family to have breakfast at their house.... they always do!!! The function is to bid farewell to Encik Isham's mother.. As usual, a few close friends were also attended... Nasi Lemak, sambal ikan bilis, sambal udang, etc... etc... are delicious.. Yati is really a good cook...

Seperti biasa...makan-makan, borak-borak, macam-macam cerita yang ada, termasuklah pasal blogs dia orang..... Out of nowhere, they suggested that I should have my own blog... Well, I told them, I have no time to do so....But they still insist.... Sheila laaa yang berusaha setting up my blog... OKlaaa... I will try to update it... but I told them, I might not have time to update it though... Tengok keadaan lah ye? Bukan aje busy sokmo... but penyakit M tu pun salah satu sebab juga.. Anyway, dah tertulis kot...today is the DAY I have my own blog... Maybe, my beloved other half, Mr. Aziz ke, my adorable children, Nurin, Azim or Baby or my one and only helper at home, Sina (takde dia susahh... aku!!!) could help me in updating this family blog...

Well, blog ini dirasmikan di rumah SSgt. Husin & Yati... thanks to them.... thanks to Sheila for this effort and thanks to Encik Aderin for the encouragement.... and to all friends for having us around all of you.... It means alot to us!!!!

8 comments:

Anonymous said...

Tak apa..buat pelan-pelan ..take time..banyak cerita yang boleh dimuatkan dalam blog untuk manafaat semua pihak..ia boleh berupa nasihat,tip atau sebagainya..ia lebih berguna kepada kami sebenarnya..

taufiq said...

Tahniah blog dah dirasmikan!!

Anonymous said...

bravo.. bravo...way to go kak saimun...
(tak sabar tunggu kak saimun & family dtg).

-kuzi-

Anonymous said...

Tahniah Kak Mun... Semoga apa yg ditulis dapat membari manafaat kepada orang baru... Horrrayyyyy

Anonymous said...

cheersss from nihon !

Zahana As said...

Tahniah....nampaknya semakin bertambah blogger di USA...tak apalah sekurang2nya boleh kami tatap dan baca..tau juga perkembangan di sana....bagi saya tuu...tak ada ummp lagi...pun sikit sibuk...baca2 cukup le...kalau ada masa nanti saya cuba juga..salam semua...

Anonymous said...

Kak saimun, dah lama 'berkenalan' nih.. bila nak update?? (he..he.. saja bagi pressure...)

Saimun Aziz said...

My dear semua!!! Thanks for the comments... Hopefully I could update this blog sooooooonnnnnnneest!!! There's something to write, but no time, ACTUALLY not making time for it YET! heheeheee...